Koronaviruset og salonger/klinikker som bruker Hano

Hva med å selge gavekort online? Les mer om tips for hva du kan gjøre de kommende ukene.

Hva gjør du med kundene som har avtale?

1. Send sms til alle kunder som har avtale 14 dager frem i tid. Det vil si 12 mars til og med 26 mars.

  • For å sende sms til alle avtaler i denne perioden går du frem slik (se bilder under):
    • Kunderegister–>Gå nederst til Avtaler–>Legg inn fra-til dato–>Velg status: Alle
    • Da kommer de kundene som har avtale i gitt periode opp. Trykk på antallet/tallet nederst («Fant 16 kunder», se bilder under), og deretter Send sms som vises på høyre side.
    • Skriv din sms og send.

2. Deretter må du avbestille alle de nevnte avtalene. Dette er viktig slik at de ikke får sms-påminnelse til avtale.

Bookingsidene, hva gjør du med nettbestilling?

1. Fjern hele perioden, 12 mars-26 mars, slik at den ikke er tilgjengelig for nettbestilling. Dette er for å forhindre at kunder prøver å booke time fra bookingsiden din.

  • Enkleste måten er å legge inn ferie på alle ansatte
  • Eventuelt kan du gå inn på Verktøy-Bemanning-Bemannede uker, og deretter fjerne ukene(kryssene) fra bookingsiden.

Hei! Lyst til å lære mer om Hano?

Vi sender deg info og et uforpliktende pristilbud rett til innboksen din!

Takk for din henvendelse!