FAQ

Her besvarer vi de mest spurte spørsmålene Hano får.

Hva er Hano?

Hano er et programvareselskap som leverer timebookingsystem med timeplan, journal, kasse og online booking.

Leverer dere til hele landet?

Hano er tilgjengelig for hele Norge. Vi leverer også til Sverige.

Hvem kan bruke Hano?

Alle som har behov for journal- eller kassasystem. Hano har kunder innenfor en rekke bransjer; Skjønnhet og velvære, helse, verksted, idrett og kommune.

Hvilket funksjoner tilbyr Hano?

Timeplan, journal, kasse og online booking, rapportering, etc, i tillegg til eksport av regnskapsinformasjon.

Hvilke regnskapssystemer har Hano integrasjon mot?

Hano har integrasjon med Tripletex og Visma eAccouting, og eksport til Visma Business/Global.

Er Hano godkjent ift kassaloven?

Systemet tilfredsstiller alle krav i kassaloven.

Kan dere levere betalingsterminal og PC?

Ja. Ta kontakt med salg for å lære mer om hvilket løsninger vi tilbyr.

Har dere bindingstid?

Det er ingen bindingstid hos Hano.

Kan Hano brukes på nettbrett/mobil?

Du kan bruke Hano på nettbrett og mobil, men systemet fungerer bedre på en PC-skjerm. Online booking (kundesidene) er mobiltilpasset.

Kan kundene få SMS-påminnelse før timen?

Før kunden din skal ha time hos deg kan du sende en påminnelse på SMS eller epost. Dette er en innstilling du kan legge til slik at alle får påminnelse automatisk.

Hvor ofte får jeg faktura?

Hano fakturerer for 3 måneder av gangen.

Kan kundene mine bruke Vipps for å betale?

Kundene dine har muligheten til å betale med Vipps. Hano kan integreres med Vipps.

Kan jeg bruke iZettle med Hano?

Ja, du kan bruke iZettle med Hano.

Er det mulig å være flere foretak i ett Hano-system?

Det kan være flere foretak i ett Hano-system.

Må jeg ha Internett for å bruke Hano?

Hano er et nettbasert system og du trenger Internett for å kunne bruke det.

Har jeg tilgang når jeg er hjemme?

Hano er et nettbasert system og kan brukes hvor som helst så lenge du har Internett.

Hvor mye koster support?

Support hos Hano er gratis. Ønsker du å selv finne svar på dine spørsmål, kan du se på videoer når du er innlogget i systemet.

Hvordan kan jeg kontakte support?
Koster det ekstra for opplæring?

Nei. Det koster ingen ting å få opplæring av systemet, både opplæring og support er ubegrenset.

Kan jeg bruke Google Analytics med bookingsiden?

Det er mulig å sette inn «Google analytics tracking-code» inne på systemet for å tracke aktiviteten på kundesiden. Gjør du dette vil tracking-coden legges inn på alle sider, inkludert siste bekreftelseside. Les mer her.

AKTIVE BRUKERE AV HANO

KOM I GANG

Prøv en demo i dag

Vi vet at det kan være vanskelig å ta en beslutning – derfor tilbyr vi en demo slik at du kan prøve systemet før du tar det viktige valget.

Har du fremdeles spørsmål kan du kontakte vår salgsavdeling via telefon, e-post eller chat.

Huk av her hvis du godtar Hano sine vilkår. privacy policy